niedziela, 15 stycznia 2012

Wygrana u Smieti:)

Wygrana miała miejsce już sporo czasu temu, jednak mimo to postanowiłam napisać o tym, gdyż wcześniej nie dysponowałam zbyt dużą ilością wolnego czasu. Jednak teraz po zrobieniu wszystkich projektów na studia mogę cieszyć się lekkim oddechem, ale nie na długi czas, bo egzaminy zbliżają się wielkimi krokami - osoby studiujące na pewno wiedzą jakim gorącym okresem jest sesja:))

 Nie przedłużając. 5 grudnia, czyli już ponad miesiąc temu na blogu Smieti pojawiła się informacja o wynikach rozdania i jakie było moje zdziwienie, kiedy to ujrzałam tam swój nick:) Był to niczym prezent na Mikołajki - fajna sprawa swoją drogą:) Jakiś czas później dotarła do mnie paczuszka z wygraną tj. zestawem kosmetyków Corine de Farme - tonik odświeżający, mleczko do demakijażu oraz próbki kremów.







W paczuszce tak jak było wcześniej założone zostały zawarte tonik, mleczko oraz próbki kremów: nawilżający - świetlista cera, twarz i kontur oczu - anti wrinkle przeciwzmarszczkowy oraz coś dla dzieci;)

Reasumując są to bardzo fajne produkty, ale nie chcę się na ich temat na ten moment wypowiadać, gdyż są w fazie testów:) Z tego miejsca jednak pragnę podziękować jeszcze raz Smieti za możliwość wzięcia udziału w konkursie i oczywiście za samą nagrodę. Pozdrawiam serdecznie:))

P.S. Naszło mnie na zmiany wizualne bloga - mam nadzieję, że na plus:)

1 komentarz:

  1. gratuluje świetne nagrody:)
    chętnie sama bym przetestowała te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń