niedziela, 11 marca 2012

Nowości Hakuro:)

Od jakiegoś czasu zbierałam się do kupienia kilku nowych pędzelków z Hakuro rzecz jasna, ale nigdy nie było wystarczająco pieniążków. Pewnego lecz dnia na FB zauważyłam wpis Hakuro właśnie dotyczący nowych pędzelków no i oczywiście musiałam zamówić, bo jakże inaczej:) Kupiłam 3 z 4 nowości + 2 ze starszej kolekcji, zobaczcie poniżej jak pięknie się prezentują:






Prawda, że piękne?:) 2 do oczu - H61, H74 oraz 3 do twarzy - H21, H52, H14;) a teraz krótki opis.

H61 - Pędzel wykonany z włosia syntetycznego. Służy do nakładania kremowych cieni lub baz pod cienie, korektorów o płynnej lub kremowej konsystencji (na mniejsze niedoskonałości twarzy lub w okolicach oczu). Ja kupiłam go z myślą aplikowania im kremowych cieni.

H74 - Pędzel wykonany z włosia naturalnego. Służy do aplikacji cienia w załamaniu oraz jego roztarcia.

H21 - Do nakładania różu/bronzera, do nakładania kosmetyków służących do modelowania twarzy, do nakładania kosmetyków rozświetlających. Kupiony z myślą aplikowania różu:)

H52 - Pędzel typu "kulka", służy do nakładania podkładów o płynnej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Może być stosowany do nakładania kosmetyków brązujących lub różów. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Umożliwia równomierne nałożenie kosmetyku i uzyskanie naturalnego efektu. Zakupiony do aplikowania 'kremowego bronzera' z Kobo - Ideal Cover Make Up, choć do podkładu też pewnie zostanie użyty;)

H14 -  Pędzel idealny do nakładania różu lub kosmetyków brązujących (umożliwia precyzyjne konturowanie). Może być stosowany do nakładania rozświetlaczy na szczyty kości policzkowych. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Istnieje jeszcze jego większa wersja - H56:) pędzelek ten wydaje się być najbardziej funkcjonalny - do bronzera, różu, rozprowadzenia korektora pod oczami, podkładu, rozświetlacza - cudo:)

Polecam z czystym sercem:)

4 komentarze:

  1. No zakup mistrzowski ;) jak już je przetestujesz zrobisz może post który pędzel z tych które kupiłaś jest najlepszy ? :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie:) nawet więcej - mam zamiar zrobić recenzję wszystkich pędzelków Hakuro jakie posiadam, ale to za jakiś czas, ale zapraszam częściej:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam okazji wypbórbować tych pędzli - nadszedł chyba czas :-)Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawialam sie nad zakupem pedzli z Hakuro ale siegnelam jednak po Maestro mam nadzieje ze nie bede zalowac:)

    OdpowiedzUsuń