niedziela, 11 marca 2012

Nowości Nowości Nowości:))

Witam Was moje Drogie:) Nie da się, nie zauważyć, że posty nie pojawiają się regularne, jednak nie mogę nic na to poradzić w danej chwili. Dzieje się tak dlatego, że mam mnóstwo zajęć na uczelni, a dodatkowo robię kurs pedagogiczny na studiach 4,5 roku w 1,5, więc możecie sobie wyobrazić jak cenna jest każda minuta. Już nie zważając na ogrom zajęć, mam do odrobienia prawie 300h w szkole do końca 2012 roku, do tego praca magisterska i inne cuda spędzają mi sen z powiek, ale trzeba wziąć się w garść, choć nie ma lekko... ale dość już narzekania:) Tym razem przychodzę do Was z kilkoma nowościami w mojej kosmetyczce:) z resztą spójrzcie same:


i wgląd na cienie. O tym z MIYO zapomniałam, wybaczcie...



i eyeliner z Pierre Rene kobaltowy:))


oraz pudełeczko z Eveline zakupione oczywiście w Biedronce;)


Chciałabym się troszkę na temat każdego produktu rozpisać, ale nie dysponuję większą wolną chwilą... Jeśli chcecie znać moją opinię, macie jakieś pytania to piszcie, odpiszę na pewno, a tym czasem życzę miłej słonecznej niedzieli;) i czekajcie na jutrzejszą, a może jeszcze dzisiejszą notkę o jeszcze przyjemniejszych nowościach. Pozdrawiam:))

6 komentarzy:

  1. bardzo kolorowy i ciekawy blog :) dołączam do obserwatorek i zapraszam do mnie http://ladymalinka.blogspot.com/
    dopiero zaczynam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Suchy szampon można zamienić także na puder dla dzieci ;) dajemy na rączkę rozcieramy i przeczesujemy włosy rączkami ;) efekt ten sam co po suchym szamponie.

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy chyba udane:) spodobały mi się cienie:D

    OdpowiedzUsuń