sobota, 14 stycznia 2012

Super Pharm;) i Pepco:)

Witajcie moje Drogie;)
W tym poście będą tylko zakupy, zakupy i zakupy:) Oto co udało mi się ostatnio nabyć w Super Pharm.




Szampon i odżywka z Nivea. Przyznam szczerze, że jakoś nie miałam okazji, albo już nie pamiętam, używania preparatów do włosów z tej firmy. Jako, że były one chwalone postanowiłam zaryzykować:) 400ml szamponu kosztowało coś poniżej 12zł, a odżywka 7.99zł bodajże (jednak ręki nie dam sobie odciąć:P)

Ponadto mój uwielbiany i jedyny w swoim rodzaju Jedwab do włosów Biowax:) Uwielbiam ten produkt, a w cenie 6.99zł za 2 sztuki grzechem byłoby nie kupić;)

I rzęsy 5.99zł ładne gęste firanki, jednak sprawiające wrażenie naturalnych, czyli to o co mi chodziło;) Polecam serdecznie, szczególnie jedwab, jeśli ktoś zachwycał się biosilkiem to powinien chociażby sprawdzić działanie tego:)

A teraz przejdźmy do ostatnich zakupów z Pepco i jednego aptecznego.



Jak widać i tym razem skromne zakupy. Będąc przy okazji w Pepco jak zwykle musiałam zajrzeć do sekcji kosmetycznej (jeśli można to tak nazwać) i zauważyłam kilka nowości, co można zaobserwować na zdjęciu. Oczywiście nie mogłam przejść obok tego obojętnie i wrzuciłam 3 maseczki od razu do koszyczka. Nie pamiętam ile i jakie, ale jeszcze sporo rodzajów było tych masek. Nie przedłużając.


  
Maseczka Reipinol'a Natural Beauty - Rozświetlająca maska do twarzy z naturalnym wyciągiem z morwy w formie bawełnianego płata. Cena 4.99zł


  
Maseczka Reipinol'a Natural Beauty - Silnie nawilżająca maska do twarzy w wyciągiem z róży w formie bawełnianego płata. Cena, tak jak poprzednia 4.99zł


  
Maseczka Skin Recipe - Błotna maska z minerałami z Morza Martwego - Anti Stress (czyli coś dla mnie;)) Cena 3.99zł
 Teraz pytanie do Was, czy miała któraś z Was do czynienia z tymi specjałami? Jestem ciekawa opinii;)


Dodatkowo zakupiłam, ale to już w aptece Krem nawilżający do skóry mieszanej La Roche - Posay Hydreane Legere - uwielbiam ten produkt za fajne nawilżanie, ale takie, które nie daje efektu tłustej skóry. Posiadaczki cery mieszanej zapewne będą wiedziały o co mi chodzi:) W zależności od tego jaki kaprys ma moja buzia tak go używam, czasem pod makijaż, czasem  na noc - to zależy;) Mimo wszystko polecam zapoznanie się z tym produktem i zachęcam chociażby o poproszenie próbki w aptece.

3 komentarze:

  1. jedwab jest świetny:) też kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maski z repinol'a kocham je strasznie się ciesze że są w pepco w tak niskiej cenie

    OdpowiedzUsuń